Firma pracująca w chmurze to firma zorganizowana, elastyczna i dostępna. Zamiast wymieniać się mailami i załącznikami, pracownicy mogą pracować nad jednym plikiem, a dostęp do niego będzie miał każdy, kto tego potrzebuje. Praca w chmurze oszczędza czas, zapobiega błędom wynikającym z niedostatecznej komunikacji i pozwala na efektowne zarządzanie.
Pliki znajdujące się w chmurze są łatwo dostępne na wszystkich urządzeniach. Pracownicy będą mieli wygodny dostęp nawet podczas podróży biznesowych, a nowozatrudnieni szybko się odnajdą. Przejrzysta historia zmian zapewnia także bezpieczeństwo.
Oferujemy wdrożenia:
Microsoft Office 365
- aplikacje: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Access
- usługi: OneDrive, Exchange, SharePoint, Teams
Google G Suite
- komunikacja: Gmail, Hangouts, Calendar, Currents
- przestrzeń: Drive
- produktywność: Docs, Sheets, Slides, Keep, Forms, Sites
Dowiedz się więcej: